Veelgestelde vragen
Hoe schrijf ik mijn kind in?
Inschrijven op onze kinderopvang kan via het online-inschrijfformulier op deze website. Heb je hulp nodig, neem gerust contact met ons op.
Hoe schrijf ik mijn ongeboren kind in?
Inschrijven voor jouw ongeboren kind kan via ons online-inschrijfformulier op deze website. Uiteraard weet je het BSN-nummer nog niet, wanneer jouw kindje nog niet geboren is. Hier kun je dan op het inschrijfformulier 123456789 invullen. Mocht je er niet uitkomen kunt je contact opnemen met ons.
Hoe schrijf ik mijn tweede kind in?
Inschrijven voor jouw tweede kind kan ook via ons online-inschrijfformulier op deze website. Achter de schermen zal ons hoofdkantoor jouw beiden kinderen met elkaar koppelen. Mocht je er niet uitkomen kun je contact opnemen met ons hoofdkantoor.
Waar kan ik mijn factuur vinden en hoe betaal ik de factuur?
Je ontvangt de factuur elke 18e van de maand. De facturen worden verstuurd naar het e-mailadres dat bij de inschrijving is genoteerd. Tijdens de inschrijving machtig je ons om automatisch te incasseren. Elke 25e van de maand wordt er geïncasseerd vanuit jouw bank. Wanneer je niet wilt dat wij automatisch incasseren, dan geef je dit aan tijdens het financieel gesprek, of je stuurt een e-mail naar info@zoleerzaam.nl waarin je vraagt om de betaling op rekening te zetten.
Bij wie moet ik zijn voor vragen over mijn factuur?
Het kan voorkomen dat je vragen hebt over de factuur, bijvoorbeeld over bepaalde kostenposten of de betalingswijze. Wij begrijpen dat het belangrijk is om hier duidelijkheid over te hebben en dat je zo snel mogelijk geholpen wilt worden. Daarom bieden wij verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Je kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 070-2195071 Onze medewerkers staan je graag te woord en zullen hun uiterste best doen om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Daarnaast kun je ook altijd een e-mail sturen naar info@zoleerzaam.nl. Onze administratieve medewerkers zullen jouw e-mail zo snel mogelijk beantwoorden en eventuele onduidelijkheden proberen op te helderen. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening en zullen er dan ook alles aan doen om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Aarzel daarom niet om contact met ons op te nemen als je ergens vragen over hebt. Wij helpen je graag verder!
Ik wil mijn overeenkomst veranderen/wijzigen?
Als je graag de overeenkomst wilt veranderen of wijzigen, dan vragen wij je om een mail te sturen naar info@zoleerzaam.nl Hierin kunnen wij samen met de locatiemanager van de vestiging kijken of jouw aanvraag mogelijk is.
Ik heb extra opvang nodig. Hoe vraag ik dat aan?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je extra opvang nodig hebt voor jouw kind/kinderen. Indien de groeps- en personele bezetting dit toelaat is dit mogelijk. Een extra opvang dag vraag je aan via het ouderportaal/app. Indien we de extra dag kunnen goedkeuren, dan ontvangt je hierover een melding.
Is het mogelijk om 'nationale' feestdagen te ruilen?
Nee, feestdagen kunnen niet worden ingezet voor andere dagen.
Hoe zeg ik op en heb ik een opzegtermijn?
Je kunt de overeenkomst opzeggen door een mail te sturen naar info@zoleerzaam.nl. Je ontvangt van ons altijd een bevestiging. Wij hanteren de wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Je kunt op elke dag van de maand opzeggen.